Do pobrania: Oświadczenia Rodziców

urodziny_big_1Przedstawiamy ofertę imprez plenerowych dla klas i szkół. Nasze propozycje mają charakter integracyjny , z nastawieniem na budowanie zespołów, więzi i trwałych relacji.

Podczas naszych szkoleń plenerowych wykorzystujemy różne zestawy zadań i gier terenowych.

Wszystko łączy się oczywiście z doskonałą zabawą w plenerze. Umiejętne połączenie aktywności fizycznych z działaniami psychologicznymi pozwala ustalić przyczyny napięć i konfliktów oraz sposoby ich rozwiązywania . Skłania uczestników zajęć do refleksji, a niejednokrotnie zmiany postaw.

Daje możliwość modelowania zespołu, poprawę relacji pomiędzy uczestnikami, pokazuje przydatność wszystkich jednostek w zespole oraz siłę pracy zespołowej. Szkolenia takie uczą grupowego osiągania sukcesu i wyzwalają niesamowitą pozytywną energię zespołu.

 

 

Leśna ekspedycja

z1

 

Jest to kilkugodzinny program nastawiony na poznanie i zbliżenie jego uczestników. Poznanie to odbywa się jednak w nietypowy sposób, na leśnej ścieżce i w silnych objęciach przy wspólnym wysiłku, na wysokościach i w wielu innych niezwyczajnych sytuacjach.

 

Grupa, pod czujnym okiem instruktora pokonuje szlak wykonując kilkanaście przygotowanych zadań. Każde zadanie posiada myśl przewodnią, którą uczestnicy, w trakcie jego wykonywania, odnajdują . I tak zadania nastawione są na: komunikację, współpracę, wyłonienie i rolę lidera, odpowiedzialność i in.

 

Po każdym zadaniu odbywa się dyskusja, podsumowanie i wyciągnięcie wniosków na przyszłość. Instruktor prowadzący grupę od początku szlaku utrzymuje klimat „niesamowitej ekspedycji w tropikalnej lub mroźnej scenerii”. Wyzwala to w uczestnikach zabawy wprost nieograniczoną wyobraźnię, fantazję i nietuzinkowe, ukryte zdolności co często prowadzi też do zabawnych dialogów i sytuacji…

 

 

Przykładowe zadania:
  • Tratwa – w wyniku „przymusowej ewakuacji z pokładu” grupa musi zmieścić i utrzymać się na niewielkiej drewnianej tratwie…
  • Fabryka – po dotarciu na ląd grupa wpada w ręce niegościnnych tubylców i zostaje wcielona jako kolejne ogniwa w produkcji… złamanie odwiecznej tajemnicy przyniesie wolność…
  • Bagno – niestety fabryka otoczona jest bagnami, do wydostania się przydatne okażą się narty…
  • Sieć – poruszająca się po nieznanym lądzie grupa trafia w sieć pajęczą, wydostanie z niej okaże się niełatwe…
  • Oślepieni – niestety działanie jadu pająka wywołuje czasową utratę wzroku, kilku „ocalałych” członków grupy ma za zadanie przeprowadzić pozostałych w bezpieczne miejsce…
  • Tarzan – jedyna droga na drugą krawędź przepaści to transport na zwisającej z drzewa lianie..
  • Skok zaufania – niestety zejście z krawędzi nie jest zbyt łatwe, niektórym pozostaje skok wprost w ramiona współtowarzyszy niedoli…
  • Trucizna – na drodze grupy staje tubylcza pułapka – trująca ciecz, którą niełatwo będzie zneutralizować…
  • SOS – zespół próbuje wykonać magiczne znaki za pomocą sygnalizacyjnej liny. Czy pomogą one powrócić do cywilizacji?

Po około 3 godz. powrót do bazy i wspólne zadanie – swoisty test współpracy, komunikacji, zaufania. Test ten pozwoli wyłonić zwycięski zespół. Czas na ognisko i odpoczynek.

 

Misja specjalna (dla grup powyżej 8 lat)

z2

 

To zestaw nawiązujący do leśnej ekspedycji, z tym że zawiera bardziej zaawansowane i zróżnicowane zadania. Najlepiej sprawdza się przy grupach, które zaliczyły program podstawowy – Leśną ekspedycje .

 

Misja jest swoistym testem samodzielności, testem jakości zespołu postawionego przed „wyzwaniami”.

 

Podczas zajęć grupa ma sporą samodzielność i sama podejmuje większość decyzji.

Instruktor jest wyłącznie moderatorem działań i dyskusji.

 

 

 

 

Zadania przykładowe:

 

  • Średni Park Linowy – szlak złożony z drewnianych podestów zamocowanych na wysokości 3 do 5 metrów. Pomiędzy podestami rozpostarte są różnorakie przejścia z lin stalowych, drabin, siatek itp. Odpowiednio wyposażeni uczestnicy zabawy ruszają na szlak. Każdy z nich przechodzi podstawowe szkolenie z użycia uprzęży wspinaczkowej, lonży z karabinkami Vertigo oraz bloczku do zjazdu. Szkolenie to odbywa się na trasie szkoleniowej około 0,5m nad ziemią pod czujnym okiem instruktorów. Po pomyślnym zaliczeniu szkolenia, można wejść na wyższy poziom. Po pokonaniu 2 metrowej drabinki, rozpoczyna się szlak Średniego Parku Linowego. Wiszące belki, mosty tybetańskie, drabiny poziome, zjazdy kolejką amerykańską, i wiele innych przeszkód. Niewielka wysokość pozwala na ciągle przyglądanie się poczynaniom uczestników. Każdy może doświadczyć niesamowitych emocji. Park linowy jest doskonałą próbą charakteru i opanowania emocji.
  • Kra lodowa – pokonanie wyimaginowanej lodowatej rzeki będzie możliwe na kawałkach kry lodowej, rywalizacja może tutaj przynieść klęskę dla rozbitego zespołu.
  • Delikatny most – delikatny most może okazać się pułapką nie do przejścia jeżeli wpierw nie opracuje się taktyki i nie przewidzi się wszystkich możliwych problemów. Dobry plan to przypadku tej przeszkody rzecz najważniejsza.
  • Matnia – ucieczka z matni, labirynt wirtualnych ścian, nie wiadomo gdzie ukryte jest wyjście, czynnikiem utrudniającym będą egipskie ciemności i rozproszenie zespołu w pierwszej fazie pokonywania labiryntu.
  • Hydrozagadka – transport wody z jednego zbiornika do drugiego wymaga skonstruowania rurociągu, pomp i zaangażowania całego zespołu.
  • Lina z rąk – wasz grupa stanie przed wielkim wyzwaniem , nad niebezpiecznymi bagnami rozwieszony został system lin który trzeba będzie pokonać. Po linach można się przedostać korzystając z pomocy przyjaciół podających pomocną dłoń, idąc grupa utworzy linę z rąk która pomoże utrzymać równowagę .

Po około 4-5 godzinach wracamy do bazy. Czas na ognisko i odpoczynek.

 

Dzień wrażeń

Program dla grup starszych – powyżej 14 lat. Program to zestaw emocjonujących konkurencji, wiele z nich posiada charakter indywidualnych wyzwań a kilka z nich nastawionych jest na zespół. Podczas całego szlaku przygód, grupa porusza się po terenie razem i razem podchodzi do zadań, istotna będzie umiejętność motywacji oraz pochwał.

 Zadania:
  • Średni Park Linowy: szlak złożony z drewnianych podestów zamocowanych na wysokości 3 do 5 metrów. Pomiędzy podestami rozpostarte są różnorakie przejścia z lin stalowych, drabin, siatek itp. Odpowiednio wyposażeni uczestnicy zabawy ruszają na szlak. Każdy z nich przechodzi podstawowe szkolenie z użycia uprzęży wspinaczkowej, lonży z karabinkami Vertigo oraz bloczku do zjazdu. Szkolenie to odbywa się na trasie szkoleniowej około 0,5m na ziemią pod czujnym okiem instruktorów. Po pomyślnym zaliczeniu szkolenia, można wejść na wyższy poziom. Po pokonaniu 2 metrowej drabinki, rozpoczyna się szlak Średniego Parku Linowego. Wiszące belki, mosty tybetańskie, drabiny poziome, zjazdy kolejką amerykańską, i wiele innych przeszkód. Niewielka wysokość pozwala na ciągle przyglądanie się poczynaniom uczestników. Każdy może doświadczyć niesamowitych emocji. Park linowy jest doskonałą próbą charakteru i opanowania emocji.
  • Strzelnica: Strzelanie jest bardzo popularną formą rekreacji. Posiadamy różne rodzaje broni – pistolety, wiatrówki, łuki klasyczne i sportowe. Przygotowane w bezpieczny sposób stanowiska i doskonale wyszkolona kadra pozwalają realizować ciekawe i emocjonujące zajęcia i turnieje. Do dyspozycji, m In. wiatrówki klasyczne łamane, wiatrówki na CO2, pistolety na CO2, marker paintball, łuk angielski, łuk sportowy.
  • Zjazd linowy: Uczestnicy wyposażeni są, podobnie jak na Parku Linowym, w uprzęże i kaski wspinaczkowe, lonże z karabinkiem Vertigo oraz bloczki do zjazdu. Po przeszkoleniu start pierwszego z pięciu zjazdów odbywa się z podestu zamontowanego na ziemi i również na ziemi się kończy w bezpośrednim sąsiedztwie wiaty. Wszystkie pozostałe punkty przepięcia na trasie umiejscowione są w koronach drzew, ok. 20m. nad ziemią, z których to rozpościera się przepiękny widok na Zatokę Gdańską. Pokonując kolejne zjazdy ,przelatujemy’ nad torem quadowym dla dzieci, parkingiem, głowami gości odwiedzających Adventure Park. Tyrolki o łącznej długości ok. 500 metrów bez wysiłku fizycznego zagwarantują bardzo szybki wzrost poziomu adrenaliny!
  • Skok adrenaliny: W koronie potężnej sosny zamocowaliśmy drewniany podest, jakieś 18 metrów nad ziemią. Uczestnik zabawy, oczywiście w pełni zabezpieczony (uprząż, kask), wchodzi na podest. Stamtąd rozciąga się przepiękny widok na zatokę, molo sopockie. Po chwili wytchnienia należy już tylko zeskoczyć w dół.. Tuż nad ziemią dynamiczne liny amortyzują skok i zawodnik bezpieczne zawisa.
  • Zajęcia wspinaczkowe: Posiadamy ściankę wspinaczkową, wspinaczkę po skrzynkach, mega – drabinę, pal wspinaczkowy i wiele innych atrakcji . Celem wspólnym zadań jest wejście na sam szczyt. Uczestnicy są oczywiście asekurowani przez instruktora – specjalistę.

Czas trwania programu około 5 – 6 godzin. Czas na ognisko i odpoczynek… Proponujemy realizację programów w dni powszednie od poniedziałku do piątku w dowolnych godzinach.

 

Wojskowa przygoda

Program dla grup w wieku gimnazjalnym i szkół średnich, chętnych do aktywnego spędzenia czasu. Zwłaszcza dla młodzieży nie bojącej się elementów wysiłku fizycznego, dyscypliny oraz pobrudzenia sobie mankietów czy spodni. W skład programu wchodzą zadnia sprawnościowe zarówno indywidualne jak również takie gdzie liczy się sprawność całej grupy. Dlatego program kładzie nacisk zarówno na samozaparcie jednostki jak również na umiejętności podnoszenia motywacji kompanów z grupy. Na czas programu grupa wyposażana jest w konieczne rekwizyty takie jak gumowe atrapy broni, maski gazowe czy hełmy.

Przykładowe zadnia programu:
  • Sprawdzian dyscypliny:jak powszechnie wiadomo nie ma wojska bez wojskowej dyscypliny rekruci przejdą szkolenie z wojskowej musztry oczywiście w pełnym rynsztunku, sprawdzone zostaną w ten sposób umiejętności organizacyjne grupy, współpracy w grupie i porozumiewania się w szybki i efektywny sposób.
  • Sprawnościowy tor przeszkód:uczestnicy mają do pokonania zróżnicowane przeszkody znane z wojskowych poligonów. Zaczynając od okopów poprzez liczne drabinki, pochylnie, zasieki kończąc na podziemnych tunelach czy ścianach do pokonania.
  • Pole minowe: zadanie polegać będzie na przedostaniu się przez pole minowe w sposób szybki, ale przede wszystkim skuteczny, ponieważ niestety saper myli się tylko raz. Sprawdzimy w ten sposób umiejętność koncentracji i skupienia się na konkretnej czynności pomimo zgiełku, i innych hałasów najbliższego otoczenia.
  • Zadania na wysokości:prawdziwym żołnierzom nie są straszne żadne przeszkody dlatego rekruci będą mieli okazję sprawdzić się pokonując mosty linowe rozwieszone wysoko nad ziemią oraz samodzielnie budować przeprawy z zaimprowizowanych przedmiotów.
  • Strzelnica:ćwiczenie celnego oka to podstawa szkolenia żołnierzy na całym świecie. Do dyspozycji nowych rekrutów oddamy strzelnicę zarówno z broni pneumatycznej, markerów paintball’owych oraz replik ASG.

Survival (dla grup od min.10lat)

z3

 

Program dla grup które przede wszystkim pragną rozwijać swoją kreatywność i umiejętność radzenia sobie w przeróżnych sytuacjach. Survival nam wszystkim kojarzy się z dziką przyrodą jednak może również znaleźć swoje zastosowanie w miejskiej dżungli.

 

Rozbitkowie będą musieli wykazać się umiejętnościami kreatywnego myślenia oraz wykonaniem tych pomysłów w praktyce, dlatego każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. Ci którzy przetwarzają informację w tempie stu pomysłów na minutę będą mogli dać spore pole do popisu kolegom i koleżankom, którzy wolą zadania manualne i potrafią zaimprowizować przeróżne przedmioty z pozoru niepasujących do siebie elementów.

 

Nasi instruktorzy zadbają o krótkie wprowadzenie z wiedzy potrzebnej do poszczególnych elementów programu jednak to grupa korzystając wyłącznie z ich wskazówek będzie musiała sprostać zadaniu.

 

Przykładowe zadania:
  • Budowa szałasiska:zadaniem rozbitków będzie przygotowanie improwizowanego schronienia, paleniska oraz wszelakich przydatnych przedmiotów takich jak ekran cieplny czy kuchenka survivalowa.
  • Rozpalanie ognia:w ogniu drzemie potężna siła, która sprawia, że nawet ciemny i z pozoru niebezpieczny las zamienia się w przytulne i ciepłe miejsce. Dlatego rozbitkowie nauczą się go rozpalać na kilka różnych sposobów. Do ich dyspozycji oddamy krzesiwa oraz pokarzemy jak samodzielnie przygotować łuk ogniowy, dzięki któremu przy odrobinie samozaparcia i umiejętności koncentracji również będą w stanie cieszyć się możliwościami jakie daje nam ogień
  • Orientacja w terenie:w dobie GPS’ów rozbitkowie nauczą się korzystać ze wskazówek jakie daje nam natura, aby móc się odnaleźć gdy elektronika zawiedzie. Wezmą udział w grze terenowej polegającej na dotarciu do miejsca, gdzie realizowana będzie dalsza część programu, zbierając po drodze przydatne przedmioty.
  • Kuchnia survivalowa:grupa samodzielnie zbierze potrzebne składniki i przygotuje najprostszy posiłek survivalowy wypiekając starosłowiański chleb zwany podpłomykami czy przyrządzi napar z świerkowych igieł bogatszy w witaminę C niż popularna cytryna.

Kosztorys programów

Program
Cena
Leśna ekspedycja

Misja specjalna

Dzień wrażeń

Wojskowa przygoda

Survival

35 zł/os.

45 zł/os.

55 zł/os.

50 zł/os.

50 zł/os.


Kiełbasy dla klasy (kiełbaski, sosy, chleb)- 5 zł/osoba

Godziny otwarcia parku od 9.00 do zmroku

Adventure Park Gdynia Kolibki wystawia faktury VAT.

uwaga1    Rezerwacja imprez możliwa jest drogą mailową bądź telefonicznie.